منوی اصلی
 
تاریخ : چهارشنبه 6 آذر 1398     |     کد : 4511

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

خدمت‌رسانی به شهروندان در شهرداری‌های مناطق بدون نقص انجام شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تلاش کارکنان منطقه دو برای کاهش زمان ارائه خدمات به شهروندان موجب ارتقای رضایتمندی از این منطقه شده است...

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تلاش کارکنان منطقه دو برای کاهش زمان ارائه خدمات به شهروندان موجب ارتقای رضایتمندی از این منطقه شده است.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه دو تبریز به نقل از شهریار، کریم صادق زاده در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر از شهرداری منطقه دو گفت: با توجه به برخی اقدامات که توسط حوزه های مختلف این منطقه صورت گرفته، منطقه دو موفق به کسب رتبه های بالا در نظرسنجی حوزه های مختلف شده است.
وی اظهار داشت: این منطقه الگویی برای دیگر مناطق شهرداری تبریز بوده و این موضوع را با اجرای طرح های خلاقانه در واحدهای مختلف، اثبات کرده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته به جهت رفع مشکلات شهروندان در کمترین زمان ممکن، ادامه داد: دسترسی سریع شهروندان به معاونین و مدیران ارشد و حذف ملاقات های عمومی محدود و ساعتی از جمله اقدامات خلاقانه و مثبت شهرداری منطقه دو می باشد.
صادق زاده با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین وظایف شهرداری ها خدمت رسانی به شهروندان است اظهار داشت: این وظیفه باید توسط شهرداری های مناطق مختلف بدون نقص و با سرعت انجام شود.